Een sfeervolle uitvoering van De man die bomen plantte
Op zaterdag 13 juni 2026 heeft Vocaal Vrouwenensemble Miscellaneous het bijzondere concert De man die bomen plantte ten gehore gebracht in de prachtige ambiance van de Oude Blasiuskerk in Delden. Dit concert werd georganiseerd in samenwerking met de Cultuurvrienden Delden.
Aan deze uitvoering verleenden pianist Edith Velthuis, violiste Manuela Tannemaat en vertelster Helene Huizenga hun medewerking. Door de combinatie van zang, muziek en vertelling kwam het inspirerende verhaal op indrukwekkende wijze tot leven.
De kerk was goed gevuld met een aandachtig en enthousiast publiek. De warme sfeer, de mooie locatie en de betrokkenheid van alle uitvoerenden maakten deze avond tot een bijzonder en geslaagd concert.
Wij kijken met veel plezier terug op deze uitvoering en bedanken iedereen die aanwezig was voor hun belangstelling en enthousiaste reacties.





